dimarts, 3 de febrer del 2009

Veïnes, ciutadanes



no sé quina cara fan les meves veïnes, bueno sí, la del costat la cara no la té molt agradable tot i que segur que la meva tampoc és cap meravella, ja que coïncidim gairebé sempre a primera hora quan ella porta els nens a l'escola (sí, els seus dos fills són nois) i jo corro escales avall apurant el temps que em juga en contra (sí, sempre vaig tard). les altres veïnes no sé com són, no sé què fan, no sé quines aficions tenen ni què cuinen, ni què els agrada fer quan arriba el capvespre. aquestes, les de la foto, sí que les conec. i no són veïnes meves, són les de tothom, per la seva tasca de lideratge dels moviments veïnals en un període de reconstrucció de la democràcia, els anys '70. van ser moltes le dones que van participar-hi, per a totes, i per a les sis en representació, aquest homenatge.

1 comentari:

Glow ha dit...

eps! ens has agafat a traïció!!! no se't pot posar una càmera a les mans...