dilluns, 10 de gener del 2011

CREATIVITAT V

Són les 2:24 de la matinada. No puc dormir degut a un jet-lag de collons, d'aquells que s'acostumen a tenir després dels viatges transatlàntics. Bé, jo només l'he creuat dues vegades i de la primera no m'enrecordo, però aquesta crec que no la prodré oblidar. Demà m'estreno amb el primer dia de feina, amb el canvi de govern, amb el canvi de jefa a l'equip, i espero que amb poques més sorpreses (que em despatxin com a personal administratiu temporal pot ser-ne una altra). Serà interessant, per no dir una altra cosa. I per no molestar massa, m'he posat a endreçar aquest munt de carpetes típiques que anem fent a l'ordinador que es diuen "per endreçar_1" "per endreçar_2", "per endreçar_3", resultat de l'abús de l'escriptori i la mandra de guardar les coses on toquen. Les carpetes arriben a la _7. I entre documents he retrobat un treball universitari d'una assignatura anomenada CREATIVITAT, i que en forma de post ja he anat penjant algunes mostres al blog. M'ha fet gràcia perquè intentant dormir, a la 01:30h, utilitzava aquest mateix xampú fent una dutxa, buscant entre l'aigua calenta la fòrmula màgica de trobar la son, que no de reduir la caspa.