diumenge, 27 de març de 2011

Confesiones

Ella me enseñó a beber cerveza. A los 20 me parecía amarga, insípida, desagradable, un sabor inaceptable a la boca. Ella bebía a menudo al llegar a casa, para relajarse y dejar de pensar en el trabajo, desconexión rápida. La terraza ayudaba mucho, veíamos Collserola y el Tibidabo des de nuestras sillas blancas; un poco de alcohol era suficiente para olvidarse de muchas cosas. Mi cerveza era siempre compaginada con fanta limón, qué inocente, qué gran desconocimiento de la vida, un disfraz que servía para esconder que en el fondo la cerveza no me gustaba nada. Y, como un cigarro que se enciende tras de otro empecé a tomarla sola, poco a poco: en la terraza de casa, en la terraza del centro, en casa de la una, de los otros, y la amargura se fue volviendo granada dulce que fusionaba al entrar todos los malos rollos... daba igual si era rubia, tostada, negra... volvía lento el estrés, amable la amargura, añadiendo sonrisas a la tontería... Qué grandes momentos... Y seguimos para bingo, aunque con el whisky no hay tu tía.

PS. Beber con moderación y con responsabilidad: no hace daño.

4 comentaris:

Polen de Amapolas ha dit...

digues que si...no hi ha res com una bona cervesa!! i ja no parlem d'estrelles fidels companyes de festivals...parlem de cerveses amb cos i ànima, fetes artesanalment, sense filtrar.. mmm!!!

Recomanació d'una IPA boníssssssssssiiiissssima!!: Mikeller, Nuget Single Hop IPA . Simplement, genial!m'encanta mmm ...!!

http://www.mikkeller.dk/index.php?id=6&land=1

A veure si passem per la cerveteca a degustar-la ;).

lasoniete ha dit...

siiiiiiiiiiiiiiiiiii tu que m'entens.. ens hem de veure més per compartir aquests moments.

Polen de Amapolas ha dit...

Doncs a Badalona hi ha una cerveteca més autèntica :)!!!, aquell local que entres seré i surts torrat.

A més, has de provar l'autèntica BDN, cervesa artesanal homenatge a Badalona, feta per els de la guineu i molt ben lograda!

Quan dius que hi anem entre plan i plan? ;)

Anònim ha dit...

Hola Soniete, com la cervesa no hi ha res i més si esta fresqueta i acompañada amb unes patates chips mmmm que bò