diumenge, 20 de maig del 2012

BCN vs MADRID

Jo no sé [i m'agradaria] què ha considerat l'empresa Movistar per gravar dos anuncis diferents [però iguals] a Barcelona i Madrid. Tots dos anuncis tenen com a públic objectiu adolescents i joves urbanites, heterosexuals, trendy surfers, guapetons... i guapetones. Tots dos s'ofereixen a joves d'una cultura molt similar que comparteixen maneres de viure similars en grans ciutats, en aquest cas a 600 km. Resulta que els spots són idèntics. Situen la ciutat com a punt d'inici d'un recorregut que els joves fan pujats en monopatins i que serveix de símil del producte que s'ofereix: l'alta velocitat que s'instal·la a Madrid i a Barcelona amb la incorporació de la fibra òptica. Pensant massa, segurament Movistar ha decidit que no vol ni que els joves de Madrid s'enfadin amb l'empresa per no fer-los protagonistes a la seva ciutat, ni per suposat, els de Barcelona. Des del meu punt de vista són maneres d'axecar murs en comptes de reduïr-los, si és que n'hi ha, així com duplicar la despesa. És clar, l'ex-timofónica no deu estar en crisi econòmica, veig que sí de valors. Jo amb un mix BCN&MADRID m'hagués conformat. Això sí, la cançó mola un ou, i és la mateixa!


1 comentari:

Polen de Amapolas ha dit...

Si que mola i molt, la pots escoltar en els meus pensaments ;) o a l'spotify suposo (aquí d'spotify ni parlar-ne...).

De fet el disc sencer és molt xulo, pero els anteriors son un xurro. Hi ha hagut un canvi de trajectoria important i a millor