divendres, 24 d’agost del 2012

Fi

Avui he finiquitat L O S T. Una sèrie televisiva passada del 2004-2010 i coneguda per la majoria ja que en el seu moment va enganxar. L'eufòria que tenia em molestava bastant i no la vaig veure. Quan acabes una serial d'aquests, tant llargs, acostumes a anar-hi pensant. No sé com em sento tot i que tinc la sensació que volia que acabés ja... a casa em diuen que trobaré a faltar els personatges, però intueixo que no. Potser a Hurley. Potser sí la vida aventurera que els i les protagonistes vivien a l'illa. Lost és una sèrie innovadora pel que fa a recursos i altres qüestions audiovisuals i de guió: les connexions entre personatges en el passat, present i futur són perfectes. I com m'agrada veure sèries hauré de buscar alternatives [sona MAD MEN com una propera possibilitat]. I passo de parlar de si és bo o no el final que és un clàssic, perquè per a mi, si us dic la veritat, la sèrie es pot donar per acabada una mica abans de l'últim capítol.