diumenge, 18 d’octubre del 2009

de la passió

he vist la passió amb els meus propis ulls sortint per la boca d'un altre. la boca era de Sandoval, i l'ha definida tan bé que només em queda esperar a que la pel·lícula surti en dvd per copiar-vos el diàleg que aquest personatge mantenia amb Ricardo Darín, a l'últim film de Juan José Campanella. l'última que vaig anar a veure d'ell va ser Luna de Avellaneda, una peli trista vista el dia més trist de la meva vida. i ara, sembla que el director no ha volgut que em quedi amb aquell record amarg d'un novembre de fa anys, ha volgut que el recordi com l'heroi capaç de definir un concepte que em fascina, que em fa perdre els sentits, pel que m'ennuago de tant en tant, sense pensar. perquè sóc una apassionada i em deixo anar, no pel futbol ni pels bars, ni per l'alcohol com en Sandoval. perquè sóc una apassionada de tu, de l'amor compartit, de la teva mirada furtiva, la meva passió.