dimarts, 30 de setembre del 2008

l'espai jove de l'eixample










much@s son los que han pedido muestras gráficas de la fiesta del pasado viernes. no me queda otra que enseñaros QUÉ pasó un 26 de septiembre en el espai jove de l’eixample, un lugar donde una vez se entra ya no se puede salir. como en el laberinto del minotauro, esta vez sin toro alguno (sólo algún rastas embravecido) el hilo se fué desenmarañando para dar lugar a un momentazo estelar en el encuentro... SÍ, la entrega de un regalito que brilla por su ausencia y nunca mejor dicho... queridas, queridos, he sido materialmente feliz, a mis 30.
gràcies a tothom que vaig veure allà :), a aquells i aquelles que vau voler i no vau poder ;), en especial als que surten de currar a les 00h i es lleven a les 6 :), i sobre tot a la família, per aguantar-me i fer de la meva festa, la seva.
totes les fotos: www.ichano.com

3 comentaris:

Anònim ha dit...

vaya festival!!

feia temps que no tenia una ressaca com aquesta... uf! però valió la pena!!!

lasoniete ha dit...

jejejejeje pos si, no me puedo quejar de la festeta de mis 30.
ahora a por la tuya !
un cop més, gràcies per tot.
;)

Glow ha dit...

L'any vinent, 30 again!!!

Gràcies mil per la festa, per les fotos, per...