diumenge, 9 de gener del 2011

Enguany, noves Circumstàncies

Seguint la tradició hem anat a veure el Circ d'Hivern de l'Ateneu Popular de Nou Barris que organitza "El Bidó de NB" des de fa 15 anys. He estat revisant correus i aquest és el 5è any que hi anem, i enguany, multitudinàriament. El boca a boca segeuix sent la millor estratègia de màrqueting viral [no digital] en ple segle XXI. I aquest nou any, agudament marcat per la crisi, ens ha portat un circ senzill, elegant i rítmic, carregat d'hores i hores de feina a la carpa d'assajos que hi ha a 10 metres. Sense paritat a l'escenari però amb una qualitat artística digna de les meves altes esferes del circ contemporani. Encara teniu temps, l'última actuació és el 14 de Gener! Més informació aquí.

3 comentaris:

Erica ha dit...

Un any més vaig disfrutar com una nena petita.

Mireia Mora ha dit...

Faig poc de bloggera, però de tant en tant, entro al teu i em miro un munt d'entrades consecutives. He vist aquesta i no he pogut evitar aturar-me per dir-te que sí, que tota la raó. Que vaig veure als 4 nois de Circumstàncies i la qualitat era tan alta que se'm queia la baba! Vaig gaudir com una enana!! Que bé el circ... que bé!

lasoniete ha dit...

M'agrada aquesta manera teva de consultar el blog. Lliure i sense pressions... ;)
Doncs sí, una mica de circ a la vida no va gens malament, encara que sigui un cop a l'any!!!!
Petonet,
s