dimarts, 11 de setembre del 2012

3 de 6


Avui és la Diada Nacional de Catalunya. Com qualsevol altre 11 de setembre... No. No n'hi ha cap d'igual, cada any es donen cojuntures ben diferents. Enguany s'enlairen un munt de senyeres que van acompanyades de banderes independentistes i també de republicanes. A mi se'm remou tot una mica avui, perquè m'estimo casa meva i la meva terra. Avui tothom espera ansiós una mani activa i repleta, que faci trontollar alguna cosa [els cervells dels nostres gobernants al menys] i que  els 7 milions siguem coneguts una mica més encara fora de les nostres fronteres. Últimament la premsa internacional ens acompanya en la nostra creuada. El que més m'agrada és que avui cadascú, a la mani, si és que hi va, hi anirà va per diferents motius. Jo: pel dret a decidir. Mirant el meu entorn més proper... [l'edifici del davant] estem al 50%.