diumenge, 11 de gener del 2009

tradicions

Aquesta Era que ens ha tocat viure basada en la Societat de la Informació té una característica que fa que els individus siguem cada cop una mica més individualistes, que poguem accedir a continguts només clicant un botó des del sofà de casa nostra i on, no cal sortir per la porta per mantenir una estona de xerrera amb els col·legues un dia de pluja (jo no canvio per res la xerrera cara a cara però la pluja em senta bastant malament, tot sigui dit). Però no podem negar que el desenvolupament de les TIC's (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) han canviat significativament la forma en com les persones es relacionen: hi ha una tendència a que aquestes desenvolupin la seva pròpia identitat i perden importància, en conseqüència, les tradicions i els costums comunitaris. Aquest no és el nostre cas, tercer any consecutiu; arribada a trompicons el dia més fred de l'any (05.01.09) - i fent boicot a les cavalcades de reis que bloquegen la city- a l'Ateneu Popular de Nou Barris per veure ONÍRICUS, l'espectacle de circ que ja va rebre les crítiques pertinents a la sortida... quin gust aquestes tradicions compartides.


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin mal l'esquena la pobre noia... i quin ensurt... No entenc molt bé cóm vas fer les fotos, ja m'ho explicaràs.

Anònim ha dit...

impressionant el doblegament de columna de la coso...
Molt ben pillat ;)

Sergi ha dit...

Aquest any no he pogut anar, però si l'any vinent encara no es perden els bons costums, segur que hi seré...
Per les fotos sembla que va molar no?? ja m'explicareu!!

lasoniete ha dit...

xexi ja saps que la Xunga no deja "títere con cabeza", ja et farà la crònica ella mateixa.
La vestimenta i posada en escena a mi em va encantar... l'any vinent no pots faltar, ja saps, les tradicions son les tradicions...!
;) nos vemos en los bares.

Anònim ha dit...

"jo no canvio per res la xerrera cara a cara"
Hi estic completament d'acord... a veure si portem la teoria a la pràctica un dia d'aquests :)