divendres, 13 de març del 2009

etapas

parece ser que siempre existe un motivo, un porqué escondido que cuando sale a la luz ayuda a cerrar puertas y abrir ventanas, como se diría coloquialmente. nadie dice voy a cerrar esta etapa pero tod@s hablamos de cambiar, dejar de pensar, olvidar algo que parece estancado. en el Mercat de Sant Antoni pueden verse niños y niñas cambiando cromos, recuperar pósters de películas olvidadas, ver sellos y monedas de países lejanos y encontrar halajas por muy poco dinero. ese es el caso de un libro que compré hace años y que hasta hace bien poco no le presté ninguna atención. no me voy del tema. habla de mi y de ti. habla de conceptos y mecanismos que un tal Freud un día acuñó y que en pleno siglo XXI siguen siendo vigentes, porque permiten dar pequeños pasos en mi descubrimiento, y en el tuyo. pon un poco de psicología en tu vida y empieza a abrir puertas y ventanas, en definitiva, empezar nuevas etapas.


4 comentaris:

Anònim ha dit...

I si a la teva vida hi poses psicologia evolutiva, millor que millor :)

EVA ha dit...

"Cnoskese autón"!!! en grec antic: vol dir "coneixer-se a una mateixa". Era la sentència que presidia el santuari de Delfos, un dels temples més sagrats de l'antiguitat mediterrània, on les mortals anàven a preguntar què els hi reservava el destí, la fatalitat...i també els cabrons dels déus de l'Olimp ;-) Ja veus que la psicoanàlisi ja ens ve de lluny. De fet, Freud va utilitzar uns quants mites grecs per explicar els mecanismes del patiment psicològic dels animals humans...increíble adonar-se que 2600 anys abans van descobrir les claus de la nostra natura...i que cadascuna de nosaltres tenim la nostra pròpia clau (única i intransferible) ;-)

lasoniete ha dit...

i donde coño está mi llave?
;)

EVA ha dit...

Jajajajaj!!! Doncs dins el teu coco nena ;-) Ara, això sí, costa un huevo trobar-la...i el pitjor és que, a vegades, te'n trobes més d'una! Jaaarrrrrlllll!!!