divendres, 23 de setembre del 2011

Moments dolços


M'encanta fer anys. Planificar què faré durant un dia que sempre està replet de petites i dolces parcel·les que em fan sentir part d'un col·lectiu. I també, per sobre de tot, molt estimada. Esperar sorpreses, rebre regals, obrir paquets, les mateixes fotos de cada any davant un pastís de xocolata i nata comprat a la mateixa pastisseria del barri, davant del Parc de la Guineueta. Dinar de restaurant, vestir-me millor, pensar en un desig abans de bufar les espelmes. Sentir per xxx vegada que vaig néixer la nit d'un divendres [com avui], però que ja era dissabte, just passada la mitja nit. Pensar en el pas dels anys, en aquest moment, el d'avui, i retrocedir en el temps per veure en com era, en què m'he convertit i com m'agradaria ser. I poder-ho compartir amb totes aquelles persones a les que m'estimo... en aquest any especial... benvinguts els 33!

2 comentaris:

VeRo ha dit...

Y cada vez serán más dulces esos cumpleaños, por muchos más prima!!!!!

Polen de Amapolas ha dit...

doncs si, feliços 33. Aquest any si que serà ben especial ;)