dimarts, 12 de juny del 2012

2 mesos

Últimament només penjo fotos de la Sofia. D'ella amb mi, d'ella amb l'entorn, d'ella. Serà perquè m'ocupa gairebé les 24h. Desconnecto quan marxo cap al màster (que ja s'acaba!) però no és un desconnectar de veritat... no em deixa oblidar-la ni un segon. I renego quan no puc fer res perquè acapara totes les meves hores, però al final sempre acabo preferint tenir-la al meu costat. Avui ha fet dos mesos i hem intentat que sortís somrient a la foto. S'ha aburrit de nosaltres... i no, no hem aconseguit aquest somriure. Té el seu caràcter!


2 comentaris:

m@ri ha dit...

preciosa! me encanta!!!!

Anònim ha dit...

que foooooort, se m'havia passat la foto !!! que no la vas publicar al face??¿?¿ això no es fa !!!!

jajajaja, a que jode kuan et passes un rato fent q rigui, i la tia passa? i és tancar la càmara, i vinga a riure !!!! nosaltres ja les passem putes a les fotos dels cumple-mesos!!!

en qualsevol cas, makíssima !!!!!

muaks! i sóc la Mercè !!!!