dissabte, 12 d’octubre del 2013

Un any i mig

La reina de la casa avui ha fet un any i mig! La Sofia creix i aprèn de manera exponencial cada dia que passa. S'entera de tot, ho veu tot [crec que això és una qualitat força femenina], se surt amb la seva amb facilitat. Continua amb la seva faceta tan sociable, cosa que fa que s'aturi amb qualsevol del carrer a explicar-li la seva vida. Se m'entel·len els ulls només d'explicar-ho. La meva mare m'ho va dir ben clar, el quit de la qüestió és que ja no em puc plantejar la vida sense ella: forma part de les meves profunditats com si hagués existit sempre.

I seguint, ara que tot s'ha de compartir i així li fem saber diàriament, hem volgut compartir amb l'Odon una foto per a que recordin aquest moment on tots dos eren bebès, on tots dos formaven part de la mateixa bombolla de passió, la dels Mohedano Muñoz. 

No voldria deixar d'anomenar quatre cosetes d'aquestes que fa i ens fan tanta gràcia: es posa de puntetes per caminar, mira de reüll, li posa el xumet al germà quan plora, també li tira contes pel cap, obre portes, calaixos, encén llums, es menja les cremes, li encanten els contes, fa la croqueta, puja i baixa totes les rampes, fa cares, fa riure, s'estira pels terres de tot arreu, es distreu amb el Mic i la Dora, posa vídeos a l'Ipad, persegueix totes les pilotes i sobre tot, per sobre de tot, canta i canta i no deixa mai de cantar...