dimarts, 10 de maig del 2011

Mi Coixet particular

Dirige mi vida sin ella saberlo, le pone el mejor guión porque sus palabras llegan al fondo de mi corazón. La caracteriza para mí, a mi conveniencia. Siempre dice verdades como puños. Verdades dolorosas. Verdades vividas en primera persona. Su frase preferida es “tu vales mucho”, y hace de coche escoba recojiendo las migajas cuando las cosas no van bien. Se preocupa por nosotras… indefinidamente, incondicionalmente. Es la estrella que guía mi camino y que me da ánimos para seguir. Es única, imprescindible. Siempre está disponible… no hay hora que no la tenga para mi. Sin ella yo no sería la que soy ahora, y nunca se lo he dicho. Y cuando se cuida un poquito está tan, taaaaaan guapa... te quiero mucho.

16 comentaris:

Polen de Amapolas ha dit...

Ai, les mares... tens raó, els hi hauriem de dir molt més sobint tot el que les estimem..

Per cert, us assembleu molt no?

lasoniete ha dit...

... ella és molt més guapa que jo.
;)

Polen de Amapolas ha dit...

De madre guapa, hija guapa!

Laura Fuentes ha dit...

Ni Coixet ni leches...és TA MARE i no l'has de comparar amb ningú...i menys amb la Coixet ( que no tinc gaires bones referències d'aquesta dona!!!!)
I estic totalment d'acord...mare guapa, filla guapa!

lasoniete ha dit...

jajajajajaja bueno... només pretenia fer un símil amb la direcció de cinema, que s'ha de dir TOT!
;)

Anònim ha dit...

Això es lo de sempre. Es saber estar, si la filla es maca es perquè la mare ho es també. A mi em passa el mateix de petit em deia: "Eres más guapo que siete soles juntos". i es quedaba tan tranquila.

lasoniete ha dit...

jajajajjajjaja ostres Lluís... a mi només em deia "ERES MAS GUAPA QUE 1 SOL..." a tu 6!!!!! jaja

lasoniete ha dit...

volia dir 7, Lluís!!!!

sònia ha dit...

Quines coses tan maques!!! I no cal que li diguis tot això... perquè ella ho sap. El més autèntic, si més no per a mi, és el que se sap sense haver de fer servir les paraules.

lasoniete ha dit...

... no li diré. :)

un petonàs Sònia.

Anònim ha dit...

ets la millor Sònia jejeje

m@ri ha dit...

Ostras! No la había reconocido! Con ese ZOOOMMM que le has hecho!
Está mal dar consejos, pero díselo a la cara: Te quiero mama; ahora entiendo lo importante que es oírlo… mira que mi madre me lo ha dicho veces...

(ups! acabo de leer los últimos comentarios... siento discrepar en lo que habeis dicho)

Anònim ha dit...

Ei! m'estreno amb el meu primer comentari però no me n'he pogut estar, i no és per a tu, sinó per a la teva mare: VICTÒRIA, M'ENCANTARIA QUE LA MEVA FILLA PUGUÉS ALGUN DIA PENSAR I DIR DE MI EL QUE T'HA DIT A TU LA TEVA. FELICITATS!

lasoniete ha dit...

Anna... ho dirà.
:)

irene ha dit...

Sonia la mare ho ha vist

irene ha dit...

Sonia dice la victoria que el que has escrito es muy bonito