dissabte, 31 de març del 2012

A Mess


Guardamos muchos secretos en nuestro interior. Hay quien piensa más o menos en ellos... acostumbramos a situarlos en rincones escondidos para no encontrarlos demasiado a menudo acaparándonos tiempo necesario para hacer otras cosas. Hay secretos que hablan a gritos y otros que pretenden pasar desapercibidos. Otros se hacen públicos rápido porque no pueden mantenerse cautivos. 

Una mano de uñas raídas apreta el disparador. Una vez tras otra: cuestión de foco, cuestión de encuadre, cuestión de milímetros. La fotografía es un arte que varía sustancialmente con pequeñas alteraciones. Un pequeño cambio sí que importa. No habla mucho. No da muchas indicaciones, casi ninguna. Dispara y espera su momento secreto, el que la conecta con creatividad al objeto deseado. No es presuntuosa. Nada de nada. Se ilusiona. Observa, mira, buscando un radar íntimo conectado sólo para ella. Es un placer ver como se desarrollan las pulsiones de la señorita Mess. Y yo me quedo con el resultado... unas fotos para que la pequeña Sofia recuerde mi secreto, que es, a la vez, suyo.

7 comentaris:

m@ri ha dit...

dsitjo que sigueu molt felices Sofia & Sonia

Alicia Mess ha dit...

No sé qué decir... Saldrá una Sofía preciosa con una mamá tan fotogénica. Confiabas mucho en mí, eso lo ha hecho todo demasiado fácil. Estar a gusto es casi lo más importante.
Y esto no se acaba, eh? Sabes que mis dedos roídos continuarán persiguiéndoos silenciosos a las 2 ;)

Un millón de gracias

Polen de Amapolas ha dit...

Brutal alicia!me encantan.
Tinc moltes ganes de veure a la Sofia!!

Anònim ha dit...

Va ser tan especial aquesta sessió,el lloc, la llum, veure a l'alicia fent fotos, tan ficada a la seva feina, veure't a tu tan tranquila mentre's et robaven instants de la teva vida...em fa molta ilu que al final trobessim el moment per fer aquesta sessió...ha sortit perfecte.
Em moro per veure ja a Sofia...i que seguim fent fotos. Sempre.
Anna

sònia ha dit...

Preciosa la foto i molt bonic el nom. Només 15 dies per veure la teva filla... quina emoció!!! Veure aquesta foto et fa sentir molta calma i molta tendresa. Simplement preciós el moment, la llum, la model, el que inspira.
Que tinguis un molt bon part i ens veiem aviat. Una abraçada

Anònim ha dit...

Hola em sembla un nom ben maco, com es el teu i també serà molt bona persona, perquè t'ho mereixes i perquè ets gran. Disfruta molt del teu moment es el més bonic de tot espero noticies teves.
Del teu grandisim amic Luis

Mireia Mora ha dit...

Sofia. Quin nom més preciós. Petons i energia pel part!